Żurawianka - strona nieoficjalna

  • Wyniki ostatniej kolejki:
  • Żurawianka Żurawica - LKS Ujkowice 4:2
  • Cresovia Kalników - Tęcza Kosienice 3:2
  • Orzeł Torki - Strażak Sośnica 4:0
  • Unia Fredropol - Grom Wyszatyce 3:0
  • Wiar Krówniki - Gwiazda Maćkowice 5:0
  • Fort Sicher Jaksmanice - Bizon Medyka 4:1
  • LKS Nakło Starzawa - San Hureczko 3:2
  • LKS Batycze - Wiar Huwniki 3:1
  •        
Strona klubowa

Zegar

Logowanie

Menu główne

Najlepsi typerzy

Zaloguj się, aby typować.
Lp. Osoba Pkt.
1. Typer1928 99
2. gal_72 97
3. Kazimierz4 97
4. Swiss1 93

Statystyki

Brak użytkowników
zalogowanych i 4 gości

dzisiaj: 929, wczoraj: 1189
ogółem: 3 383 547

statystyki szczegółowe

Najbliższa kolejka

Najbliższa kolejka 18
Żurawianka Żurawica - Tęcza Kosienice
Wiar Krówniki - Wiar Huwniki
Cresovia Kalników - Strażak Sośnica
Orzeł Torki - Grom Wyszatyce
Fort Sicher Jaksmanice - San Hureczko
Unia Fredropol - Pogórze Dubiecko
LKS Nakło Starzawa - Gwiazda Maćkowice
LKS Batycze - LKS Ujkowice

Kontakty

Aktualności

Wygrana w drugim sparingu!

  • autor: Typer1928, 2013-02-16 14:43

ŻURAWIANKA - RADA ORZECHOWCE

5 : 1 (2 : 1)

 

 

Bramki:

0 : 1 - Sidor T. 15',

1 : 1 - zawodnik testowany 40',

2 : 1 - Biały 43',

3 : 1 - Beer 68',

4 : 1 - zawodnik testowany 80',

5 : 1 - Beer 90'.

Żurawianka: Pstrąg (zawodnik testowany) - Podolak, Kowal, Korytko, Mazur - Biały, Wardęga, zawodnik testowany - Beer, Baran, zawodnik testowany.

Podobnie jak w poprzednim sparingu Żurawianka grała w bardzo okrojonym składzie bez M. Bąka, K. Banasia, Grędy, Dmitrzyka, Gałuszki, Grada i Tyrawskiego. Wygrała zasłużenie, choć pierwszą bramkę strzelili goście i to oni w pierwszej połowie prowadzili otwartą i wyrównaną grę. W drugiej połowie wyraźną przewagę mieli gospodarze i wtedy zapieczętowali wyraźne zwycięstwo. Wymiary, jak i styl gry nie może cieszyć bo zwycięstwo i przewaga w tym meczu powinna być bardziej przekonywująca. Źle się dzieje z obowiązkowością zawodników, którzy po macoszemu traktują macierzysty klub. Żurawianka nie jest klubem zawodowym a zawodnicy są tylko i wyłącznie amatorami. Nie mogą stawiać żadnych prawnych warunków w stosunku do klubu bo klub takich warunków nigdy im nie spełni. Żurawianka nie jest ani pracodawcą aby zapewniała komukolwiek pracę, ani filantropem wspomagającym finansowo biednych. Opiera swoją działalność tylko i wyłącznie o Statut. Jeżeli zawodnik nie ma świadomości o statutowych obowiązkach wobec stowarzyszenia sportowego, to radzę poczytać trochę, a niewiele jest do czytania. Doczyta się wtedy zapewne o swoich obowiązkach i prawach w stowarzyszeniu, a w szczególności o sankcjach, jakie mogą go spotkać w przypadku łamania obowiązków statutowych. Zarząd jest statutowo zobligowany do tego, aby przeprowadzić ostateczną rozmowę  i wyciągnąć daleko idące wnioski, łącznie z dyskwalifikacją.     


  • Komentarzy [48]
  • czytano: [1253]
 

autor: ~taki o opis 2013-02-16 15:15:21

avatar panie Typer1928 3 slowa o meczu o zawodnikach jak wypadli jak sie sprawdzili testowani nic a blisko 10zdan o tym o czym powinno mowic sie do samych zainteresowanych chocby dzis na sparingu bo bylo ich wiele nie rozumiem dlaczego takie rzeczy znajduja sie w news-ie pod sparingiem


autor: ~dd 2013-02-16 15:38:32

avatar Zgadzam sie z przedmowca sporo tych co nie grali zauwazylem na trybunach i mozna bylo porozmawiac niz wypisywac takie rzeczy, ktore powinny zostac tylko w gronie zawodnikow i zarzadu. Ale moze to nie byly błache powody, a np. osobiste czy tez zdrowotne.


autor: Typer1928 2013-02-16 15:46:20

Profil Typer1928 w Futbolowo Zawodnik jest częścią klubu takim samym jak każdy z członków zarządu. Powinien wiedzieć gdzie jest szatnia i gdzie zbiera się zarząd, gdzie można porozmawiać. Zarząd nie jest od tego aby szukać i prosić na rozmowę udzielnych książąt. Są przypadki, że dzwoni się do zawodnika, a ten wyłącza telefon. Czy tak ma wyglądać szacunek i to jest platforma do porozumienia? Ja nie pisałem do zawodników w relacji pomeczowej tylko do zarządu i do kibiców. W relacji tej też była wzmianka o meczu. Na koniec powiem, zarząd nie żąda i nie żądał od nikogo pieniędzy indywidualnie dla siebie, pracuje od lat całkowicie za darmo i tym się różni od niektórych zawodników.


autor: ~panie Typer1928 2013-02-16 15:59:15

avatar Dzis zawodnicy odchodza z A klasy i B klasy z powodu niesnaski o pieniadze a tu jest chyba bardziej profesjonalny poziom, trzeba umrzec na stadionie w Zurawicy zeby miec szacunek i byc "czystym"?Wydaje mi ze kibic bardziej zainteresowany jest tym co sie dzieje od strony sportowej od tego jest zarzad i dzialacze zeby dopiac reszte. Owszem nikt za zawodnikami nie bedzie biegal, to sobie nalozcie na nich te sankcje etc ale badzcie tez fair wobec zawodnikow ktorzy tez na nie jedno ustepstwo wobec zarzadu i jego obietnic poszli


autor: ~wsp 2013-02-16 16:00:06

avatar Czyli zawodnicy mają grać za darmo,bo chyba nie mówi pan o tych śmiesznych premiach których i tak nie płacicie.


autor: ~pieniadze ... 2013-02-16 16:06:29

avatar ani jeden zawodnik nie dostaje kasy moze cos sie zmieni w tej rundzie.. a Pan i tak dalej twierdzi ze to książęta bo nie chcą grac za darmo, trenując 4 razy w tyg i majac zajety weekend... niektorzy z nich maja juz rodziny i inne obowiazki !


autor: ~wsp 2013-02-16 16:07:03

avatar Racja na nie jedno ustępstwo poszli i nie jedną kontuzję złapali i kto wtedy musi płacić za lekarzy i rehabilitację ?Skończ pan panie typer te swoje wywody bo na temat piłki i jej realiów nic pan nie wie.Potrafi pan tylko się wymondrzać ,a to już jest niesmaczne.


autor: ~heheheł 2013-02-16 16:42:04

avatar jak jesteś takim Typerem jak relacje piszesz to pewnie juz na bankrucie jestes


autor: ~sss 2013-02-16 16:55:14

avatar nikt chyba nie chcialby by grac w pilke na tym poziomie trenowac caly tydzien dostawac obietnica o jakis groszach poswiecac czas zdrowie a na sam koniec nie dostac ZADNYCH pieniedzy i jeszcze slyszec obelgi z trybun i czytac na stronie, ze jest sie gwiazda czy kims innym. A oddnosnie zarzadu za darmo to robia tak? rozumie, ale czy sa codziennie obecni na treningu i czy biegaja sa narazeni na kontuzje i krytyke innych ludzi, ze nie daja z siebie wszystkiego raczej nie a przyjsc na mecz poogladac to mozna smialo powiedziec, ze zwykly kibic jest czesciej na treningu i na meczu niz zarzad takze wybaczcie ta zniewage...


autor: ~badz co badz 2013-02-16 17:09:20

avatar chcialbym tylko jeszcze dodac ze boisko bylo dzis bardzo dobrze przygotowane.A fakt ze Zurawianka miala dzis gola 11,no 12 bo jeszcze J. Mazur wszedl na bramke,to dramat!! wiem o kontuzjach czy o problemach zdrowotnych wiem tez ze kilku zawodnikow nie bedzie gralo chocby mieli siedziec mniejsza o to ...chodzi o to ze bedziemy miesem armatnim jak Turbia w zeszlej rundzie a w okregowce tym skladem byloby miejsce mniej wiecej powyzej7 ale gdy tak pisalem to oczywiscie 4liga to priorytet dobra to po sezonie bedzie tak ze polowa z tych co sa odejda bo beda mieli dosc dostawac baty i jezdzic na wycieczki. Teraz wezmy pod uwage ze np Bialy ma 3 zolte kartki i zaraz moze siedziec komus cos pilnego wypadnie glupia choroba czy drobny uraz ....i co Pstrag czy Mazur bedzie musial grac i bedzie gola 11


autor: ~siewnik 2013-02-16 17:29:37

avatar A kultura jednego członka zarządu (chodzi mi o ojca jednego zawodnika który dziś. grał mecz) jest poprostu godna podziwu. Krytykował wszystko a na sam koniec krzyknął do byłego gracza który przez wiele sezonów zuralke "skoncz pierdolic i graj tam gdzie jesteś" no gratuluje


autor: ~dd 2013-02-16 17:43:00

avatar tak kultura faktycznie i zachowanie na trybunie bylo nie na miejscu poswiecil zdrowie czas i serce dla klubu i takimi tekstami rzucac to nie powazzne badzmy ludzmi i uszanujmy wybor kazdego, a oddnosnie golej jedynastki to nie wydaje mi sie czy kto kolwiek chcialby tu przyjsc grac byc obrazanym na stronie i z trybun i oczywiscie grac za darmo dokladac do dojazdow kazdy woli na sokoju grac za te 100-200zl w a b klasie i praktycznie bez treningow i poswiecania swojego czasu


autor: ~ad siewnik 2013-02-16 17:44:38

avatar Prawda słyszałem to.Szkoda tylko ,że ten pan niedawno jeżdził na wyjazdy i z tymi których teraz krytykuje był takim dobrym kolegą przy piwku,a teraz reprezentuje zarząd.Nic dodać nic ująć.


autor: ~kibic 2013-02-16 17:51:08

avatar Odnosząc sie jeszcze do obrażania wieloletniego zawodnika Żurawianka, ktory wiecej zrobił dla tego klubu przez te lata, niz Pan, ktory obraza zawodnika, bo juz nie gra w Żurawiance. Powinien gracz zejsc z boiska i pierdolnać Panu w pysk. Jak grał w Żurawiance to każdy chciał go po rękach całowac jak zwycieskie bramki strzelał, ale jak juz gra w innej druzynie, to jeden z trzecim stojacym na trubunach obraza go zapominajac co zrobił dla tego klubu. A jak zawodnik odezwał sie do Pana krzyczacego na trubunach i obrazajacego go, to nie wiedział co ma powiedziec i tak to wszystko podsumował; "Graj tam, nie pierdol". Trzeba byc IDIOTĄ, aby obrazac zawodnika, ktory od poczatku swojej kariery grał tylko w Żurawiance.


autor: ~popieram 2013-02-16 18:29:05

avatar Szkoda tylko ,że nasz zarząd nie reaguje na takie incydenty.Ten pan nie powinien reprezentować klubu.


autor: ~wsp 2013-02-16 18:33:15

avatar Gdzie jest pan Typer? czyżby nie miał nic do powiedzenia?Dziwne?


autor: ~aaaaa 2013-02-16 18:37:04

avatar fajna ta rozmowa byłych zawodników Żurawianki :) tłumaczcie sie tłumaczcie


autor: ~zawodnik 2013-02-16 18:42:11

avatar To nie tłumaczenie tylko szczera prawda.Pozdrawiam.


autor: ~hahaha 2013-02-16 19:12:30

avatar zajebisty sędzia był


autor: ~obserwator 2013-02-16 19:14:31

avatar Bardzo mi sie podobal zawodnik Grzegorz Beer dwie bramki i interesujaca gra reszta zagrala ponizej swojego sredniego poziomu


autor: ~anonim 2013-02-18 12:33:25

avatar zwiazki powinny się zająć klubami jakoś ustatkować kart zawodnicza bo żyjemy w wolnym kraju dlaczego zawodnik który uczył się na podwórku kopać w piłkę idzie do drużyna gra w niej po jakimś czasie chce odejść do innej drużyny z klub mu nie pozwala chce pieniądze za niego jakim prawem żyjemy w wolnym państwie jeżeli nie mamy podpisanego kontraktu tzw umowy o pracę to dlaczego jestem wolnym zawodnikiem kluby płacą wybranym wiec ci powinni mieć umowy ci co nie otrzymują zachęty za grę poświęcenie powinni być wolni i sami zawodnicy wystąpcie o to do prezesów papierek podpis i albo wynagrodzenie i jestem przez x zawodnikiem klubu albo co rundę mogę odejść a w takich sytuacjach nasz kochany OZPN powinien być po stronie zawodników
Ps kolego nie przejmuj się komentarzami ludzi ja przez to też


autor: ~anonim 2013-02-18 12:34:51

avatar przechodziłem mam nadzieje że ludzie to zrozumieją że nie my zawodnicy jesteśmy źli to ktoś klubami nie umie zarządzać i dlatego traci dobrych zawodników


autor: ~Wiele wątków i duże nieporozumienie. 2013-02-18 13:37:26

avatar Na całym świecie są zawodnicy zawodowi i amatorzy. Podobnie jest w Polsce z pewną różnicą, że amatorzy na zachodzie nie otrzymują żadnych gratyfikacji za grę, którą traktują jako rozrywkę i pracują każdy indywidualnie w zakładach pracy. Klubu nie obchodzi czy zawodnik ma środki utrzymania czy też nie. Klub opłaca za zawodnika ubezpieczenie, trenera i utrzymanie stadionu oraz pokrywa koszta na zakup strojów i sprzętu. Zawodowiec musi sam opłacić sobie ubezpieczenie, składki zdrowotne i emerytalne, podatek, koszty dojazdu na trening i na mecz itd. Klub pozyskuje pieniądze głównie z przejść zawodników. U nas chce się w klubach amatorskich połączyć jedno i drugie. Zawodnika nic nie obchodzą ubezpieczenia, podatki i składki, tylko pieniądze. Tego nie da się połączyć. To tak z grubsza!


autor: ~prosze Cie ! 2013-02-18 15:02:46

avatar takie ubezpieczenie ze jeden z naszych zawodnikow pierwszej druzyny za zlamanie nosa dostal 70 zlotych.. pomyslcie zanim cos napiszecie! to tyle!


autor: ~do zawodników 2013-02-18 17:43:21

avatar Ryzyko grania w piłkę. To ile dostałeś nie zależy od klubu. W domu też możesz sobie złamać nos i pewnie tyle samo byś dostał. Ciesz się że to tylko nos bo inni mają gorzej i nie narzekają tak jak Ty. Grają ryzykując sporo. Bo nie zostawia się klubu który Cię wychował w momencie kiedy ma największe problemy. To jest właśnie poświęcenie a nie wtedy kiedy wszystko idzie dobrze. ( tak jak to pisaliście wcześniej że niby tyle poświęcenia było) Jakby to była inna sytuacja to pewnie moglibyście sobie iść gdzie tylko byście chcieli. Nie rozumiem Was, zamiast zostać spróbować pomóc i dopiero w lecie jakby nic sie nie udało zrobić zmienić klub to teraz wszyscy uciekacie. Boicie się odpowiedzialności i widma spadku. Mogę się założyć że jak nie daj Boże klub teraz spadnie...


autor: ~do zawodników 2013-02-18 17:43:54

avatar (mocno wierzę że tak nie będzie) to będziecie pierwsi chodzić z głowami do góry i śmiać się że to nie Wy spadliście.


autor: ~do zawodników 2013-02-18 17:49:55

avatar Je....na Polska mentalność.... wydrzeć kasy ile się da a na końcu kopnąć w d..e . Zagraj do końca sezonu, pomóż drużynie wyjść z dołka a jak się wszystko ustabilizuje to i swoje pieniądze dostaniesz.
Pewnie zaraz mi się dostanie za ten komentarz ale już nie mogłem wytrzymać. Po prostu niektórzy na siłę próbują zrobić z siebie gwiazdy.
Pozdrawiam i bez spiny Panowie :)


autor: ~do typer1928 2013-02-18 19:00:07

avatar napisał pan w opisie sparingu cytat,,Żurawianka nie jest ani pracodawcą aby zapewniała komukolwiek pracę, ani filantropem wspomagającym finansowo biednych" tylko proszę sobie przypomniec jak wcześniej żurałka pomagała załatwiać lub załatwiała pracę zawodnikom których dzisiaj nie ma a dzisiaj swoi chłopcy siedzą w domu bez roboty po wczesniejszych waszych obietnicach i co mają grać i trenować za friko jeszccze za poprzednie rundy im wisicie i nie interesuje Was czy mają jakiś grosz


autor: ~do zawodnikow 2013-02-18 19:16:30

avatar grajcie za darmo a obcym niech płaca


autor: ~ad do zawodnikow 2013-02-18 19:19:46

avatar chyba PAna POJEBALO!


autor: ~do zawodnikow 2013-02-18 19:23:13

avatar dlaczego
kiedys wam to nie przeszkadzało


autor: ~Ja były możliwości. 2013-02-18 20:00:33

avatar Jak były możliwości to załatwiali pracę bo i miejsc pracy było więcej, a dzisiaj jest gorzej z pracą. Kiedyś dotacja wynosiła nawet 240 tys. w roku a dzisiaj 90 tys. Proszę porównać ceny usług i towarów w oby tych okresach. Wtedy jeszcze narobiono dług, który wisi do tej pory oraz wyolbrzymiono apetyty. Jeżeli ktokolwiek umie liczyć to niech sobie policzy wydatki organizacyjne. Przykładowo tylko komplet butów dla jednej drużyny kosztuje w roku 9 tys.a dla dwóch drużyn kosztuje 18 tys. Komplet strojów kosztuje około 2,5 tys., sędziowie tylko na seniorów 9 tys. trener około 15 tys. A teraz ubezpieczenie zawodników, zgłoszenie zawodników, weryfikacja boiska, woda, ścieki, energia elektryczna, badania, transport, kartki itd. Czy zadaliście pytanie stąd wziąć? Niech ktoś będzie mądry i podliczy


autor: ~cd. 2013-02-18 20:11:07

avatar Wcześniej na przeciętnym meczu było ponad 500 widzów a teraz mniej niż 200, to i wpływy za bilety były większe. A dlaczego frekwencja na meczach jest mniejsza? Odpowiedzcie sobie sami. Nic Wam nie mówi to, że na wyjazdy za drużyną praktycznie nikt nie jeździ? Czy to tylko wina zarządu, a w zawodnikach winy żadnej nie widzicie? Tych problemów jest znacznie więcej, ale sztuka polega na tym aby problemy widzieć nie tylko u innych ale zobaczyć je najpierw u siebie. Sztuką jest też rozwiązywać problemy wspólnie i zaczynać usuwać błędy rozpoczynając od siebie. Weźmy się wszyscy do pracy i nie oglądajmy się na nikogo. Żurawianka jest wartością wspólną i wspólnie mamy o nią dbać! Nie przerzucajmy win na innych tylko weźmy się wszyscy do rzetelnej pracy i w zgodzie pomóżmy klubowi.


autor: ~ze skóry krokodyla ? 2013-02-18 22:08:28

avatar 9 tysięcy buty !! ho ho ho
9000 : 150 zł para = 60 par !! Chyba że po pińćset zeta każą sobie buciki kupować


autor: ~ad wyzej 2013-02-18 22:47:41

avatar Na buty przeznaczone jest 200 zł 9000:200= 45par Łącznie w klubie zawodników jest chyba więcej niż 45 ;/ a no i weźmy pod uwage że ci najmłodsi to tak pewnie po 100 na buty dostają Dziękuje dobranoc .


autor: ~badania 2013-02-18 23:13:33

avatar ciul tam we wszystko, ale badania robic 8:30 dzieci maja ferie starzy niektorzy tez budza o tak wczesnej porze rozwiazac klub!!!


autor: Typer1928 2013-02-19 06:37:36

Profil Typer1928 w Futbolowo Myślcie choć trochę.Dlaczego nie bierzecie pod uwagę wytrzymałość butów i liczbę zawodników? W zależności od pogody, to buty piłkarskie wytrzymują z górą pół roku, czyli dla jednego zawodnika potrzeba w roku dwie pary butów. Co do badań o 8:30. W jednym dniu trzeba przeprowadzić badania wszystkich grup zawodników Żurawianki. Jeżeli badanie pierwszego zawodnika zacznie się np. o 11:00 to o której ostatni zawodnik będzie badany? Może o 22:00 i wtedy co napiszesz?


autor: ~typer haha 2013-02-19 10:49:30

avatar Panie Ty chyba nie wiesz co piszesz. I nie odwraxaj kota ogonem. może ci młodzi jeszcze są głupi i nie wiedzą w co sie pchają. Ale coś. czuje że po tym sezonie zdadzą sobie sprawę co robią w tym klubie i poloza lage na to wszystko tak jak teraz niektórzy. I wcale się im nie dziwię bo jak bym ja poszedł gdzieś. do roboty i mi by nie płacili tylko obiecywali to od razu bym to rzucił. Pozdrawiam wszystkich co e tym roku powiedzieli koniec dla obiecanek.


autor: ~ktos na gorze 2013-02-19 11:47:31

avatar wyzej jest komentarz ze zawodnicy okreslani gwiazdami uciekaja teraz zamiast zostac do konca sezonu pomoc w biedzie itp itd a teraz podstawowe pytanie ile to juz trwa i bedzie trwalo ta bieda co roczne ratowanie 4 ligi etc tak jest co runde i co sezon i prosze mi powiedziec kto jest teraz okreslany gwiazda? co moze Maciek Bak ktory zagral ponad 300meczy i zawsze charuje na boisku niogdy nigdzie nie odszedl itd czy moze Greda a moze ktorys z mlodych Bialy czy Baran to jest smieszne co piszecie, posiwecenie dla druzyny kazdy z tych zawdonikow ktorych mamy obecnie juz wykazal i nie mowcie mi ze jeszcze maja cos do udowodnienia oczywiscie z tych starszych, a co do wyliczen pana wyzej ile co kosztuje to juz w ogole absurd to proste nie ma zewnetrznego sponsora, gmina uciela budzet to trzeba


autor: ~ktos na gorze 2013-02-19 11:49:50

avatar mierzyc sily na zamiary i grac w okregowce. Kazdy by chcial by zurawianka znow gral z Mielcem, Przeworskiem Boguchwala itd ale jak sie nie da to z byle czego bata nie ukreci. Pieniadze i kadra odpowiada realiom okregowki i z tego sie robi caly cyrk ze wszyscy i zarzad i zawodnicy i wszyscy dookola sa winni bo sie chce utrzymac 4 lige


autor: ~info z podkarpacielive 2013-02-19 14:39:14

avatar "Bardzo dobrze radzący sobie w rozgrywkach 4 ligi podkarpackiej resoviacy (17 punktów, 11. miejsce lecz 6 "oczek" odebrane przez WG) grają praktycznie za darmo. Zaległości klubu wobec nich sięgają już 10 miesięcy.

- Niektórzy mieli propozycję z innych drużyn. Ja także miałem oferty, ale jesteśmy przywiązani do klubu. - powiedział nam jeden z wychowanków rzeszowskiego klubu grający w zespole rezerw."
Można ku..wa, można ???!!!! Tyle w temacie.


autor: ~do info 2013-02-19 15:46:19

avatar jak mu wisza ponad 8 tys tez bys nie odszedł


autor: ~testy 2013-02-19 16:48:00

avatar Z tego wiem to na testach w Sieniawie byl jeden z naszych zawodnikow, ktory niby byl kontuzjowany


autor: ~ad testy 2013-02-19 18:53:59

avatar tyy faktycznie to ten dzięki za info ! ...


autor: ~xyzaa 2013-02-19 23:28:51

avatar Dlaczego nie mogę przeznaczyć 1% podatku na Żurawianke czy klub nie zastanawiał się nad korzyściami finansowymi z tego tytułu ????????


autor: ~pomoc 2013-02-20 10:15:00

avatar prosze wysylac smsy w tresci wpisujac "pomagam Zurawiance" pod nr "1928"


autor: ~odpowiedź. 2013-02-20 16:08:18

avatar Aby można było ofiarować na rzecz Żurawianki np. 1%, to klubu musi byc zarejestrowanym stowarzyszeniem sportowy z następującymi warunkami.
Wiejskie kluby sportowe, potocznie nazywane ludowymi klubami sportowymi, które chcą posiadać osobowość prawną mogą działać jako stowarzyszenia rejestrowe. Są one także uprawnione do uzyskania statusu organizacji pożytku publicznego, o ile spełniają wymagania stawiane takim organizacjom.
Wiejskie kluby sportowe mogą się ponadto starać o wpis do rejestru przedsiębiorców, jeśli zamierzają prowadzić działalność gospodarczą.
Żurawianka nie prowadzi działalności gospodarczej.


autor: ~zapytanko 2013-02-21 12:00:20

avatar może coś więcej o transferach??? co to za zawodnicy testowani??


Musisz się zalogować, aby dodawać komentarze.

Najbliższe spotkanie

W najbliższym czasie zespół nie rozgrywa żadnego spotkania.

Reklama

Ostatnie spotkanie

Żurawianka ŻurawicaLKS Ujkowice
Żurawianka Żurawica 4:2 LKS Ujkowice
2020-11-14, 13:30:00
     

Buttony

Kalendarium

19

04-2024

piątek

20

04-2024

sobota

21

04-2024

niedziela

22

04-2024

pon.

23

04-2024

wtorek

24

04-2024

środa

25

04-2024

czwartek

Wyniki

Ostatnia kolejka 17
Żurawianka Żurawica 4:2 LKS Ujkowice
Cresovia Kalników 3:2 Tęcza Kosienice
Orzeł Torki 4:0 Strażak Sośnica
Unia Fredropol 3:0 Grom Wyszatyce
Wiar Krówniki 5:0 Gwiazda Maćkowice
Fort Sicher Jaksmanice 4:1 Bizon Medyka
LKS Nakło Starzawa 3:2 San Hureczko
LKS Batycze 3:1 Wiar Huwniki